Věříme, že etičtí spotřebitelé mohou zachránit svět

Goodwin je malá eko agentura, stvořená pro tvorbu a šíření dobrých skutků a počinů. Jako marketéři věříme v sílu komunikace. Měli jsme tu čest vytvářet působivá obchodní sdělení, oslovovat a motivovat k nákupům a akcím statisíce zákazníků, k radosti našich klientů. Ale jako milovníci přírody a eko nadšenci chceme, aby naše práce dávala smysl ve větším měřítku - s přidanou hodnotou pro lidi a planetu. Proto nám není jedno, pro koho pracujeme a které věci podporujeme. Chceme podnikat eticky a pomáhat našim partnerům vytvářet šetrné produkty a služby, sdílet s klienty a zákazníky společné vize a spoluvytvářet tak zelenější budoucnost - pro nás všechny.

Protože lepší zítřky pramení z ohleduplného dneška.

PR pro dobrou věc

Propojujeme environmentální a etickou osvětu spotřebitele s obsahovou strategií napříč komunikačními kanály. Budujeme online komunity, zvyšujeme povědomí a vyzýváme k akcím.

Propagace bez plýtvání

Marketing a reklama nemusí drancovat planetu, nechávat za sebou tuny odpadů, plýtvat zdroji a finančními prostředky. Společně dosáhneme cíle a návratu investic co nejzelenější cestou.

Eko-přátelský design

Sázíme na kreativní nápady, využití chytrých formátů, netoxických výrobních procesů a zapojení inovativních technologií - šetrně, nevšedně a ať to má šmrnc.

Jediné, co neděláme, je natírání nazeleno

Etickým podnikatelům ale nabízíme služby, které pomáhají stavět značky na pevných základech - upřímně, důvěryhodně a v rámci mezinárodních norem a standardů pro ekologickou reklamu.

  • Rešerše a brand positioning
  • Vývoj produktů
  • Obsahová strategie
  • Copywriting a claimy
  • Organické PR
  • Názvy značek a domén
  • Grafický design
  • Branding a identita
  • UX a webdesign
  • Reklama
  • Focení
  • Sociální sítě
  • Email marketing
  • Eventy





Podporujeme férové podnikatele

Nehledě na nálepky a certifikáty, podporujeme především podniky, které nesou zodpovědnost za své jednání, své počiny řídí principem "z kolébky do kolébky" (cradle to cradle) a zohledňují zájmy všech zapojených stran: investorů, dodavatelů, koncových zákazníků, ale i těch, na koho se často nebere zřetel - ohrožených ledních medvědů a mladých dívek v továrnách Bangladéši.









Tvoříme dobrá média

Pro šíření osvěty vyvíjíme vlastní platformy. Jsme součástí komunity, zapálené pro změnu k lepšímu. Inspirujeme a necháváme se inspirovat od čtenářů. Předáváme znalosti a přebíráme nové poznatky. Spolu posouváme věci o kousek dál.



Ekoista.cz

Online magazín Ekoista mapuje cestu zpátky k přírodě a vlastnímu Já pro generace Y a Z - přes etické volby v nakupování, snížení vlastní ekostopy, tipy pro zelenou domácnost, vyváženou stravu, respekt k živým bytostem. Protože co škodí přírodě, škodí i nám - buďme “ekoističtí”.

Objevit

Ekovanoce.cz

Projekt EkoVánoce navrací smysl pravých Vánoc těm, kdo se jich zřekli kvůli stresu, shonu a nákupním horečkám. Nachystali jsme tipy pro ekologické a šetrné dárky s příběhem, DIY tipy, etické recepty a inspirace jak na nefalšované svátky bez zbytečného konzumu a plýtvání.

Objevit
30000
unikátních návštěvníků měsíčně (apríl 2016)
4000
fanoušků na sociálních sítích
100
publikovaných článků
1,5 roku
budování vztahu a důvěry

Zelená komunikace přináší ovoce



  • Chytré a netradiční formáty

    “Můj zelenější šatník” je pidi-průvodce do kapsy s přehledem ekologických textilií, poučující o přednostech etické módy a zodpovědného nakupování. Tištěno na recyklovaný papír s použitím 2 barev a nulou odpadů z tiskových archů. Protože s dobrým nápadem je méně rozhodně více.




  • Stavíme pozitivní značky

    Dáváme udržitelnému podnikání a zeleným startupům unikátní tvář, charakter, hlas, charisma - identitu, do které se zamilujete napoprvé. Pro drogerii GAEA (Země je živá) jsem navrhli celkovou brand strategii a korporátní styl v souladu s filozofii a postojem: Pečujte o sebe a planetu s čistým svědomím! Značka Gaea je archetyp “Pečovatel”. A jaký je ten váš?




  • Udržitelné textilie

    Rozdávejte reklamní předměty s přidanou hodnotou: výběrové tašky, trika a mikiny z organické bavlny a bambusu, vyrobené s využitím obnovitelných zdrojů energie, potištěné ekologickým sítotiskem dle mezinárodního standardu GOTS - pro férové textilie vůči přírodě a lidem.



  • Atraktivní webdesign

    Rádi pěstujeme přívětivé produktové weby a landing pages, eshopy, magazíny a blogy - vytváříme vzhled a obsah, uživatele provádíme přirozenou a logickou cestou, budíme zájem dobrou nabídkou nebo sdělením. Návštěvníky konvertujeme na ambassadory etických značek.




  • Guerillové kampaně na sociálních sítích

    Jak na vánoční atmosféru v kostce a hodně sváteční muziky za málo peněz? Místo investice do drahých aplikací a následné propagace jsme s absolutně nulovými náklady vytvořili hravý adventní kalendář - pomocí alb a fotogalerií Facebooku, které je sama radost sdílet. Za ušetřené peníze jsme nakoupili pro fanoušky skvělé eko-bio-fairtrade dárky a odměny za přízeň zdravému a etickému životnímu stylu.



  • Přehledné infografiky

    Infografiky jsou perfektním nástrojem, pokud potřebujeme oživit “nudná data” nebo nechat důležité poslání obletět okolí - třeba rozšířit povědomí o uvědomělé spotřebě. Kvalitní obsah v pěkném kabátku se komunitou rozšíří vcukuletu.




  • Produktové fotografie

    První seznámení s produktem má vždy něco do sebe - nové věci se snažíme zažít a propojit s něčím, co je nám dobře známé a blízké. Během focení vyvoláváme smyslovou atmosféru a styl tak, abychom uživatelům předali kouzlo opravdového doteku a setkání s produktem. Abychom je inspirovali novinku objevit a zažít “po svém”.




  • Kreativní koncepce

    Dejme spolu šanci slepičkám z velkochovů roztáhnout křídla, zahrabat si na zahrádce a najít nové šťastné domovy! Skvělé iniciativě “Slepice v nouzi” jsme nabídli čerstvé nápady a propagační prostor v médiích.

Prozradíme vám tajemství

Za naší dobrou prací stojí především souznění s vlastními hodnotami a touhami. Integrita a harmonie. Vnitřní klid a přesvědčení, že se každým projektem posouváme správným směrem a děláme věci, které dávají smysl mnohem hlubší, než finanční odměna za strávený čas.

Radost, že konečně můžeme podnikat srdcem, zatímco pěstujeme rajčata na střešní zahrádce, tužky dáváme do zavařovací sklenice a po ruce máme handmade notýsek z recykla. Nebo sdílíme prostory a znalosti v coworkingových centrech. Máme možnost pracovat a přitom žít dle vlastního vnímání světa. Jistota v tom, že se věnujeme správné věci, nám dává nekonečný zdroj nasazení a motivace.

Vede nás synergie důvěry a propojení s partnery a kolegy z branže, blízký vztah s komunitou. Protože cestu a cíl máme všichni stejnou.

Kdo je Goodwin

“Jednoho krásného dne mi, kreativci v reklamní agentuře, došlo, že vlastně ničíme svět na všech úrovních: jako výrobce, prodejce, distributor, dovozce, spotřebitel, ale i ten, kdo vymýšlí chytlavé slogany na tuňáka v konzervě nebo navrhuje takovéto lesklé vytříbené obaly, které se nikdy nerozloží.

Pokaždé, na všech těch úrovních, děláme rozhodnutí a neseme zodpovědnost. Ale protože jsme v tom špinavém řetězci všichni propojení, je to v našich silách přestat být mezičlánkem, vystoupit z bludného kruhu a narušit hladce fungující systém. Ať se cítíme velcí nebo malí, všichni máme nadstandardní schopnost: přemýšlet.“

Myšlenka založit kreativní agenturu pro uvědomělé podnikatele dopadla na úrodnou a dobou připravenou půdu. Za Goodwinem stojí Viktoria Dobrobabenko - poradce na branding, vizuální designér, obsahový stratég, mimo jiné propagátorka rostlinné výživy, minimalistického života v harmonii s přírodou a zřejmě sluníčkář 2.0.

Po 8 letech strávených v marketingu a obchodě, kde pomáhala velkým značkám stát se robustními giganty a spoluroztáčela na plné obrátky korporátní mašinu - aby abstraktní uživatelská ID generovala zelená čísla a pozitivní image firmy - udělala ten nejdůležitější krok: směrem zpátky k sobě. K opravdovým uživatelům, se jmény a potřebami. Do světa, kde zelená není trendem nebo strategickým tahem, ale jediným možným způsobem jednání. K pozitivnímu přístupu oplácení a návratu ke kořenům.

Goodwin má za cíl propojit stejně smýšlející podnikatele s narůstající silou etických spotřebitelů. Vyzvat ke spolupráci tvůrce a experty na udržitelnost. Navázat vztah a zahájit dialog k řešení problémů, které se týkají nás všech. Dosáhnout kouzelného stavu win win. Aby obchod a marketing posloužil dobré věci.





Pojďme sázet dobro společně

-->